کد خبر: ۲۵۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016


نمایند مردم کرج،‌ آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان البرز تأکید کرد و بیان داشت: باید با همت بر رفع محرومیت‌ها در نقاط مختلف استان تلاش دو چندانی را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند ظهر امروز در نشست استاندار با مدیران دستگاه‌های مختلف استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که مسؤولان باید در بخش‌های مختلف به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند توسعه خدمات‌رسانی به مردم و رفع محرومیت‌ها است.

وی ادامه داد: استان البرز به تناسب استان بودن با رشد چندانی مواجه نشده است و به دلیل نبود و کمبود برخی از زیرساخت‌ها نتوانسته همانند دیگر استان‌ها با توسعه همراه شود.

کولیوند در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای این استان انجام داد را توسعه زیرساخت‌ها عنوان کرد و بیان داشت: با توسعه زیرساخت‌ها می‌توانیم مسیر پیشرفت را بیشتر از گذشته طی کنیم و محرومیت‌ها را در استان البرز از بین ببریم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید به درستی از آنها استفاده کرده و بهره‌برداری دقیقی از آنها داشته باشیم.

وی وجود نقاط گردشگری، وجود ظرفیت‌هایی چون شهرک‌های صنعتی، کشاورزی مناسب و... را از مهمترین مزایای این استان عنوان کرد و بیان داشت: گردشگری در این استان با ضعف‌هایی مواجه است.

نماینده مردم کرج گفت: نبود زیرساخت‌های گردشگری و عدم معرفی مراکز گردشگری و تاریخی سبب شده است که بسیاری از مردم از وجود چنین مراکزی مطلع نباشند.

کولیوند تأکید کرد: دراین راستا با جذب سرمایه‌گذاران می‌توانیم در ایجاد زیرساخت‌های گردشگر در این استان اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

وی رشد و توسعه سالن‌های ورزشی،‌ آموزشی، فرهنگی و توسعه مراکز درمانی و ... را از دیگر نیازهای این استان عنوان کرد و اظهار کرد: لازم است تا مدیران در تمامی دستگاه‌های استان همت خود را برای رشد و توسعه استان دو چندان کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار