بار دیگر طهایی نشان داد که در انتخاب مدیران استان البرز بیش از آنکه اولویت را استفاده از توان مدیران متخصص بومی بداند، شاخصه‌های دگیری را مد نظر دارد
کد خبر: ۲۵۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 29 June 2016
به گزارش تابناک – البرز: طی روزهای اخیر و با اوج گرفتن شایعات مربوط به تغییر معاون سیاسی استانداری، انتقادهای فراوانی نسبت به بی‌توجه به توان مدیران بومی و متخصص البرز در رسانه‌ها مطرح شده است.
برخی رسانه‌ها و فعالان سیاسی و گروه‌ها و احزاب می‌پرسند که چرا تنها دو مدیر بومی در پست‌های رده یک مدیریتی البرز مشغول خدمت‌رسانی هستند؟
با اوج گیری این انتقادات، استاندار البرز پاسخ منتقدان را داد.
امروز روابط عمومی استانداری البرز سخنانی را به نقل از سیدحمید طهائی استاندار البرز منتشر و تاکید کرده است که وی این اظهارات را در جمع فرمانداران و مدیران استان مطرح و در بخشی از آن گفته است: در تقسیم کارها باید کار را به کاردان آن سپرد و افرادی که مسئولیتی به آنها سپرده می شود باید به حد کافی از نظر کارشناسی به مسائل آن حوزه اشراف داشته و به نوعی کاردان آن بخش باشند.
وی تصریح کرد: مدیران هر مجموعه باید موتور محرک آن حوزه باشند و با تولید ایده و فکر در مسیر توسعه آن بخش حرکت کنند.
بنابراین بار دیگر طهایی نشان داد که در انتخاب مدیران استان البرز بیش از آنکه اولویت را استفاده از توان مدیران متخصص بومی بداند، شاخصه‌های دگیری را مد نظر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار