کد خبر: ۲۵۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 28 June 2016


نماینده مردم کرج در مجلس گفت: استفاده از مدیران بومی و آشنا با شرایط و مشخصات هر استان، ضامن موفقیت دولت‌ها است.

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دولت‌ به عنوان قوه مجریه دارای سیاست‌ها و برنامه‌ها و راهکارهایی برای رفع مشکلات و دست‌یابی به توسعه پایدار است که این سیاست‌ها باید به درستی در هر استان و توسط مدیران میانی اجرا شود.

وی افزود: به طور قطع شرایط استان‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و دارای ویژگی‌ها، توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و مشکلات و موانع خاص خود است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بارها به دولت‌های مختلف تذکر داده‌ایم که موفقیت هر دولتی در استفاده از نیروهای بومی کارآمد و متخصص است.

اکبریان گفت: خوشبختانه در این زمینه در استان البرز هیچ کمبودی نداریم و مدیران ارشد می‌توانند برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت‌ها از مدیران متخصص بومی استان البرز استفاده کرده و نیازی به آمدن مدیر از استان دیگری نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان کرج در مجلس نمی‌خواهند درباره شایعات مربوط به تغییر معاون سیاسی استانداری البرز واکنشی نشان دهند، گفت: از آنجایی که اطلاع دقیقی در این موضوع ندارم، نمی‌توانم موضع‌گیری قطعی داشته باشم.

نماینده مردم کرج در مجلس متذکر شد: اما باز هم تاکید می‌کنیم که ضروری است در استان البرز از مدیران کارآمد و متخصص بومی استفاده شود و جوانان این استان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار دارند که در صورت عدم استفاده از این ظرفیت‌ها، آسیب خواهیم دید.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تلاش برای تغییر حجت‌الله ملاصالحی معاون سیاسی استاندار البرز در حالی که وی به دلیل بیماری مشغول طی دوره درمان است، شنیده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار