کد خبر: ۲۵۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 25 June 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم مهمترین اولویت فرمانداری ساوجبلاغ است.

ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در مراسم افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های ما توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش خدمات است، بیان داشت: باید هر چه در توان داریم در مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم انجام دهیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

وی تأکید کرد: اولویت توسعه خدمات‌رسانی‌ها باید با مناطق کم‌برخوردار باشد، بدین منظور باید در این مسیر کمبودها را شناسایی کرده و برای ارائه خدمات اقدامات لازم را انجام دهیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این شهرستان انجام دهیم توسعه فضاهای آموزشی، خدماتی، رفاهی و بهداشتی و درمانی است، افزود: توسعه و ارتقای خدمات سبب رضایتمندی مردم می‌شود لذا باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

پالیزگیر گفت: امروز شاهد بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد بودیم که راه‌اندازی این پروژه یکی از مهمترین نیازهای این منطقه محسوب می‌شد.

وی افزود: ورود فاضلاب به دشت ساوجبلاغ سبب تهدیدات وسیعی از محیط زیست و به خطر انداختن سلامت مردم شده بود که با راه‌اندازی این مهم تمامی استانداردها رعایت شده است.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: در این زمینه شهرداری‌ها و شرکت عمران می‌تواند از مجموعه تصفیه‌خانه، آب مورد نیاز فضای سبزشان را تأمین کنند.

پالیزگیر با بیان اینکه با ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب گامی مهم در توسعه تأمین آب کشاورزی نیز فراهم می‌شود، بیان داشت: با راه‌اندازی این مهم منبع بزرگ آبی در اختیار شهروندان و قسمت اعظم آن در اختیار کشاورزان ساوجبلاغ قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار