کد خبر: ۲۴۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 21 June 2016


فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سال گذشته 7 تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در حاشیه امحای موادمخدر در استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش برای مقابله با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد و در این راه و برای مقابله با این افراد از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته با تلاش نیروهای انتظامی در این استان 7 تن و 300 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد، تأکید کرد: در این رابطه همچنین 28 هزار مصرف کننده و توزیع کننده نیز شناسایی و دستگیر شدند.

کامرانی صالح بیان داشت: حضور مستمر پلیس در مناطقی که امکان حضور متخلفان در این زمینه بیشتر است به عنوان یکی از اولویت‌هایی است که همچنان ادامه دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه پاکسازی نقاط آلوده در این استان و استمرار آن نیز به عنوان مهمترین برنامه‌های پلیس برای مبارزه با موادمخدر است، ادامه داد: همچنین براساس آمار موجود سال گذشته 58 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شدند و 200 دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز توقیف شد.

*اجرای 10 هزار طرح پاکسازی در استان البرز

کامرانی صالح در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای طرح‌های پاکسازی در این استان اشاره کرد و بیان داشت: سال گذشته همچنین 10 هزار طرح پاکسازی در این استان انجام شد.

وی به رشد معتادان زن در جامعه پرداخت و اظهار داشت: از مجموع معتادان دستگیر شده 600 نفر آنها زن بودند که این میزان آمار رو به رشد معتادان زن را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق از این معضل به نوجوانان و جوانان یکی از مهمترین اقداماتی است که باید بسیار به آن توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار