کد خبر: ۲۴۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 18 June 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز از احصاء ۸۷ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: این مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله قائمی در جلسه فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی البرز که ظهر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز روز به روز متعالی تر می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع استان البرز ۸۷ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی احصا شده است، افزود: در رابطه با تامین اعتبار مشاور و ارزیابی پروژه ها باید برنامه ریزی ویژه ای انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز خاطرنشان کرد: نشست مشترک با معاونت عمرانی استانداری البرز پیرامون پروژه های احصا شده انجام شده است.

قائمی با تاکید بر اینکه اعلام برنامه های کاربردی و تشکیل کارگروه های تخصصی پیرامون اقتصاد مقاومتی باید مد نظر دستگاه های اجرایی قرار گیرد، تصریح کرد: بر اساس تبصره ۱۷ مواد بودجه ۹۵ همه دستگاه های اجرایی مشمول ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری مجازند تا ۲ درصد از اعتبارات خود را به منظور فرهنگ سازی در بخش بنیان های افتصاد مقاومتی هزینه کنند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی مکلفند همه طرح ها و پروژه های ابلاغی ستاد اقتصاد مقاومتی را در اولویت امور خود قرار دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در پایان با اشاره به اینکه وضعیت حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در جلسات فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی استان مورد بررسی قرار می گیرد؛ گفت: طبق ماده ۲۴ قانون رفع موانع تولید به دولت اجازه داده می شود از محل صرفه جویی در هزینه ها یا فروش طرح های تملک دارایی های سرمایه ای یا فروش اموال مازاد سالانه و غیره دو درصد بودجه کل کشور را پس از واریز به خزانه به افزایش سرمایه بانک های دولتی اختصاص دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار