کد خبر: ۲۴۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 16 June 2016


نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: استان البرز برای توسعه و پیشرفت باید از ظرفیت‌هایش استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان عصر امروز در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: استان البرز با داشتن ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند به توسعه و پیشرفت بیشتری دست پیدا کند.

وی ادامه داد: متأسفانه استان البرز همچنان در بخش‌های مختلف از جمله درمان، بهداشت، آموزش، ورزش و خدمات با محرومیت‌هایی مواجه است که لازم است تدابیر اساسی در این زمینه اندیشیده شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حمایت بانک‌ها یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود لذا با حمایت بانک‌ها زمینه استفاده از ظرفیت‌های البرز فراهم می‌شود.

اکبریان در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه استان البرز هم‌اکنون دارای ظرفیت‌هایی چون فرودگاه، راه‌آهن و مترو و ... است افزود: این ظرفیت‌ها می‌تواند در توسعه هر چه بیشتر استان البرز سهم اساسی و مهمی را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته برای توسعه و تحقق هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها باید حمایت بانکها را بیش از پیش داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در استان البرز تأکید کرد و بیان داشت: توسعه تولید و صنعت در استان البرز یکی از مهمترین راهکارهای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است.

اکبریان گفت: در این راستا رفع مشکلات تولیدی و صنعتی می‌تواند در توسعه و ارتقای محصولات این واحدها اثرگذار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار