کد خبر: ۲۴۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 15 June 2016


استاندار البرز گفت: با همت مسؤولان و ایجاد طرح‌های عمرانی گره‌های ترافیکی در البرز گشوده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید کیانپور اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسؤولان در استان البرز وجود گره‌های ترافیکی بوده که مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: ساعت‌ها ماندن در پشت ترافیک‌های سنگین و صرف انرژی از مهم‌ترین مشکلات ترافیک است که با وجود اقدامات انجام شده در این زمینه همچنان پابرجاست.

استاندار البرز با بیان اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم را بیش از پیش فراهم کنیم، افزود: باید تلاش شود تا با تعامل و اتحاد کمبودها و مشکلات را در استان البرز از بین برده و به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر گام برداریم.

طهایی در ادامه با تأکید بر اینکه برای پیشرفت و توسعه بیشتر باید مشکلات را شناسایی کرده تا به نتیجه برسیم، اضافه کرد: استان با توجه به نزدیکی به پایتخت نیازمند توجه بیشتر است، اما در برخی از موارد ظرفیت‌ها و استعدادهای البرز نادیده گرفته می‌شود.

وی بر توسعه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در استان تأکید کرد و گفت: در سالی که با نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است باید تمام تلاش خود را برای عملیاتی شدن طرح‌های مختلف به کار گرفته و سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهیم.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود فراهم کردن بسترهای حضور سرمایه‌گذاران خارجی را در استان مهم خواند و ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های مهم در استان البرز لازم است تا بسترهایی فراهم شود که سرمایه‌گذاران خارجی با فراغ بال وارد استان شده و سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهند.

طهایی با اشاره به افتتاح این پروژه اظهار امیدواری کرد؛ با راه‌اندازی این تقاطع غیر همسطح بتوانیم مسیر خدمت‌رسانی به مردم را توسعه داده و در کاهش گره‌های ترافیکی نیز نقش اساسی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار