کد خبر: ۲۴۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 14 June 2016


رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از برخورد با 19 عطاری متخلف و غیرمجاز در سطح شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان البرز، محمداسماعیل معمارپور مجموع واحدهای عطاری متخلف و غیرمجاز در سطح شهرستان کرج که در قالب طرح نظارتی ویژه مورد شناسایی و برخورد قرار گرفتند را 19 مورد اعلام کرد.

وی از حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی استان، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و بازرسین اداره نظارت و بازرسی این سازمان در قالب این طرح نظارتی خبر داد.

معمار پور گفت: طی بازدید صورت گرفته از 21 واحد صنفی عرضه‌کننده اقلام کالایی عطاری در سطح شهرستان کرج، 19 واحد در عرضه داروهای غیرمجاز فعال بوده که ضمن تنظیم برگه گزارش بازرسی جهت معرفی به تعزیرات حکومتی همه واحدهای متخلف پلمب و متصدیان مربوطه دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.

این مسؤول گفت: در بازدیدهای صورت گرفته بیش از 5000 سی سی شربت متادون، بیش از 1583 مورد انواع قرص متادون، 2250 عدد قرص ترامادول، 180 لیتر الکل سفید طعم‌دار، بیش از 4280 عدد انواع قرص دست ساز و بیش از 1000 عدد انواع قرص‌های جنسی خارجی و غیرمجاز کشف شد.

معمارپور خاطرنشان کرد: با عنایت به حساسیت موضوع، گشت‌های موجود در قالب این طرح نظارتی به صورت مستمر در سطح شهرستان فعال خواهند بود و در برخورد با هیچ تخلفی اغماض صورت نخواهد گرفت.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان، از شهروندان البرزی درخواست کرد در صورت برخورد با هر نوع تخلف صنفی از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و... با تلفن گویای 124 جهت ثبت شکایات تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار