کد خبر: ۲۴۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 14 June 2016


معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار اشتهارد از آغاز عملیات احداث کنارگذر جنوب تهران در منطقه اشتهارد خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه نقش موثری در کاهش بار ترافیکی اتوبان کرج-تهران خواهد داشت.

محمدصادق کمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، گفت: 38 کیلومتر از کنارگذر جنوب تهران از استان البرز و دشت اشتهارد عبور می‌کند که با ساخت آن دسترسی به استان‌های همجوار نیز تسهیل می‌شود.

کمالی با بیان اینکه انتهای کنارگذر جنوب تهران به اتوبان حرم تا حرم متصل می‌شود، ادامه داد: تمکیل این پروژه مسیر دسترسی از تهران و کرج به مناطقی که در مسیر این آزادراه قرار دارند را 150 کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه، بسیاری از وسایل نقلیه‌ای که به سمت جنوب حرکت می‌کنند از این مسیر عبور خواهند کرد که نتیجه آن کاهش بار ترافیکی اتوبان تهران-کرج خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار اشتهارد به دیگر ثمرات بهره برداری از این پروژه اشاره کرد وافزود: دسترسی به اتوبان قم –سمنان، فرودگاه امام و کاهش حجم ترافیک مسیرهایی که در ایام تعطیلات تردد سنگینی دارند از دستاوردهای این پروژه خواهد بود.

کمالی در پایان با ابراز خرسندی از نتایج تکمیل این پروژه گفت: همه دستگاه‌ها استان و شهرستان آمادگی دارند جهت تسریع در بهره برداری از این پروژه با پیمانکار همکاری‌های لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار