اعتراف تلخ و ادعای جالب معاون استاندار البرز
اما سخنان جالب معاون استاندار البرز به همینجا ختم نمی‌شود و وی ادعا می‌کند روسیه با الگوبرداری از ایران تاحدودی به خودکفایی دست یافته است.
کد خبر: ۲۴۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 06 June 2016
به گزارش تابناک – البرز: نشست کارگروه اشتغال استان البرز امروز به با حضور عبادالله کامکار معاون استاندار البرز برگزار شد که در این نشست گزارش‌های تلخی مطرح گردید.
از جمله آنکه معاون استاندار در بخشی از این جلسه که روابط عمومی استانداری البرز آن را پوشش خبری داده، گفته است: اشتغال به دو مجموعه تقسیم می شود ، وضعیت حال که در کجا قرار داریم و دوم اینکه باید چه مسیری را طی کنیم ،اهمیت تاجایی است که مقام معظم رهبری هم بر آن تأکید دارند که به داد جوانان برسید. در بحث اقتصاد مقاومتی هم سمت و سوی موضوع تولید باید به اشتغال برسد و نهاد ریاست جمهوری مکررا دراین زمینه گزارش کار می گیرد که این امر امر حاکی از اهمیت موضوع و توجه دولت و عزم جدی آن در تحقق این مهم می باشد.
وی در ادامه اعترافی تلخ را مطرح و تاکید می‌کند: آمار درستی از بیکاران استان البرز در دسترس نیست و برخی آمارها حق را ناحق می‌کند تا زمانی که آمار درستی نداشته باشیم درک درستی هم از وضعیت موجود نخواهیم داشت.
معاون استاندار البرز با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان البرز 12.5 درصد است خاطرنشان کرد: کاهش معضل بیکاری نیازمند انسجام بیشتر از سوی مسئولان است.
اما سخنان جالب معاون استاندار البرز به همینجا ختم نمی‌شود و وی ادعا می‌کند روسیه با الگوبرداری از ایران تاحدودی به خودکفایی دست یافته است.

کامکار در این اظهارات که روابط عمومی استانداری البرز منتشر کرده، به بازدید هیئتی از البرز از روسیه و حضور در نمایشگاه مواد غذایی و هلدینگ خوار و بار این کشور اشاره کرد و گفت: بازار کار فراوانی برای البرز در روسیه وجود دارد به طوری که این کشور مدت دو سال است مانند جمهوری اسلامی در تحریم بسر می برد، اما در این مدت با الگو گرفتن از شیوه‌های کشور ایران توانسته تا حدودی به خودکفایی دست پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار