کد خبر: ۲۴۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ 03 June 2016

معاون استاندار البرز گفت: امام خمینی‌(ره) دارای اندیشه‌ و آرمانی محکم بودند و هرگز حاضر نمی‌شدند که با استکبار سازش کنند.

حجت‌الله ملاصالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: امام خمینی‌(ره) در طول عمر با برکت و ارزشمند خود، خدمات زیادی را نه تنها به ایران و ایرانی، بلکه به جهان اسلام ارائه دادند.

وی افزود: انقلاب اسلامی با هدایت‌های امام راحل موجب شدند که جهان اسلام عزت یافته و مسلمانان احساس غرور کنند و در برابر دشمنان اسلام و استکبار جهانی توانایی و روحیه مقاومت و مبارزه داشته باشند.

معاون استاندار البرز تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی‌، استکبار‌ستیزی و شجاعت ایشان در راه دفاع از حقوق ملت‌های مظلوم و ستم‌کشیده بود.

ملاصالحی گفت: امام خمینی(ره) هرگز حاضر نمی‌شدند که با استکبار جهانی و کشورهای زورگوی غربی از در سازش وارد شوند و تن دادن به خواسته‌های زورگویانه غربی‌ها را برای هر انسانی بدتر از ذلت می‌دانستند.

وی با اشاره به برخی توطئه‌ها برای تحریف اندیشه‌ها و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادامه داد: امام منافع جهان اسلام و امت اسلام را بر هر چیز دیگری مقدم می‌شمردند و معتقد بودند که مهم‌ترین دشمن امت اسلام، آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

این مسؤول افزود: به همین دلیل از همان 15 خردادماه سال 1342 که پرچم قیام را بر افراشتند، خط اصلی مبارزه را مقاومت در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی غربی‌ها مشخص و ترسیم فرمودند.

ملاصالحی ادامه داد: امروز و با گذشت بیش از پنج دهه از آغاز نهضت امام خمینی‌(ره) شاهد هستیم که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ماهیت و ذات پلید آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی را به خوبی شناختند و راه رهایی جهان اسلام از وضعیت کنونی، تداوم مبارزه با استکبار جهانی است.

وی گفت: غربی‌ها در سال‌های گذشته تلاش‌های بسیاری برای دوری نسل جوان از اندیشه‌های امام‌(ره) در کشورهای اسلامی و به ویژه در ایران انجام دادند، اما به فضل الهی تمام توطئه‌های آنها خنثی شده و امروز امام خمینی (ره) بیش از هر زمان دیگری در میان جوانان جهان اسلام محبوبیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار