به همت خانه مطبوعات استان اردبیل جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان از مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان بازدید کردند.
کد خبر: ۲۳۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 02 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این بازدید که پیش از ظهر امروز و با ورود اصحاب رسانه به مجموعه کشت و صنعت مغان آغاز شد در گام اول خبرنگاران از باغات میوه این مجتمع بازدید کرده و در جریان روند برداشت محصول گیلاس، آلبالو و گوجه سبز قرار گرفتند.

در این بازدید اسلام بابایی معاون تولید مجتمع باغات کشت و صنعت مغان توضیحات کاملی را از وضعیت تولید محصولات متنوع سردرختی و همچنین نوسازی باغات کشت و صنعت مغان ارائه کرده و خبرنگاران از نزدیک در جریان برداشت محصولات قرار گرفتند.

در سفر یک روزه خبرنگاران به کشت و صنعت مغان همچنین اصحاب خبر و رسانه از مجموعه‌های تولید محصولات لبنی، و همچنین باغداری مدرن و بخش‌های مکانیزه و تولید محصولات زراعی کشت و صنعت مغان قرار گرفته و قرار است ساعاتی دیگر مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت مغان اروجعلی محمدی در جمع خبرنگاران حاضر شده و به سوالات آنها در مورد تولیدات این مجموعه توضیحات کاملی را ارائه کند.

خبرنگاران بعد از گذشت چندین سال به همت خانه مطبوعات استان اردبیل و موافقت مسؤولان کشت و صنعت مغان از این مجموعه بازدید کرده و در جریان فعالیت این مجتمع عظیم قرار گرفتند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس‌آباد با داشتن اراضی وسیع کشاورزی، دو هزار و 600 هکتار باغ‌های میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه‌های قند، لبنیات، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت‌های منحصر به فرد کشور است.

پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار