کد خبر: ۲۳۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 01 June 2016


پس از میزبانی از زائران پیاده حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی از استان های کشور در استان البرز با پیش بینی 24مکان اسکان برای زائران ، این استان آماده ارائه خدمات به سایر زائران استان ها شد .

به گزارش ایرنا،مدیرکل بحران استانداری البرز روز چهارشنبه در نشست بررسی اقدامات انجام شده برای آیین های ارتحال حضرت امام (ره) افزود: با توجه به قرار گرفتن استان البرز در مسیر 18 استان کشور و استفاده از محورهای مواصلاتی این استان برای رفتن به حرم مطهر ،تمهیدات جدی برای تردد زئران صورت گرفت .

مهدی مهرور ادامه داد: تردد بالای خودروها در 14 و 15 خردادماه براساس تجارب سال های گذشته مسئولان و مدیران استان البرز را برآن داشت تا پیش بینی های لازم را در خصوص ترافیک برون شهری در این استان داشته باشند .

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی آتش نشانی ،اورژانس و جمعیت هلال احمر با استقرار تیم های خود از آمادگی لازم برای ارائه خدمات برخوردار شده اند .

مهرور گفت: بنابراین به دلیل احتمال بروز ترافیک سنگین با توجه به آمارهای اعلام شده از اشتیاق مردم استان های کشور برای حضور در حرم مطهر و انتخاب محورهای مواصلاتی در استان البرز برای تردد 24 مکان اسکان اضطراری برای زائران پیش بینی شده است .

وی افزود: پلیس راه و نیروی انتظامی به همراه سایر دستگاه های امدادی طرح های ویژه این ایام را از امروز آغاز کرده و تا پایان روز 16 خردادماه جاری ادامه می دهند .

مدیرکل بحران استانداری البرز اظهار کرد: البرز پذیرای 35 هزار زائر از سایر استانها بود و از این استان نیز 25 هزار نفر عازم حرم مطهر حضرت امام (ره) درآیین های ویژه سالگرد ایشان خواهند شد .

وی تاکید کرد: ضمن اینکه آماده باش کامل در تمام دستگاه های اجرایی از جمله مراکز درمانی برای ارائه خدمات اعلام شده و هماهنگی لازم بعمل آمده است .

دراین نشست نمایندگان هریک از دستگاه های اجرایی و مدیران به بیان اقدامات انجام شده ویژه آیین های ارتحال حضرت امام (ره) پرداختند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار