رییس هیات کشتی استان گیلان:
در جریان این مسابقات که در استان خوزستان برگزار شد ، کشتی گیران گیلانی سه نشان برنز این رقابت ها را بر گردن آویختند.
کد خبر: ۲۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 16 April 2015
به گزارش تابناک گیلان،ورزشکاران گیلانی در مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور موفق به کسب سه مدال شدند .

رییس هیات کشتی استان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص گفت : در جریان این مسابقات که در استان خوزستان برگزار شد ، کشتی گیران گیلانی سه نشان برنز این رقابت ها را بر گردن آویختند.

نقی هدایتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، سید علی موسوی ورزشکار شایسته گیلانی مدال برنز وزن 80 کیلوگرم رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان را کسب کرد .

وی ادامه داد : همچنین امیرحسین میربابا شاهی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این رقابت ها در رده سنی جوانان در وزن به اضافه 80 کیلوگرم مقام سوم و مدال برنز این مسابقات را برگردن آویخت .

وی بیان کرد : علی جامع دیگر ورزشکار این استان نیز در پیکارهای رده سنی نوجوانان و در وزن 60 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز و عنوان سومی کشور شد .

رییس هیات کشتی استان گیلان در ادامه گفت : همچنین جام اخلاق رده سنی جوانان مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور به تیم گیلان تعلق گرفت .

نقی هدایتی اضافه کرد : مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور با حضور 146 ورزشکار از استان های مختلف کشور در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در ساحل رود کرخه شوش استان خوزستان برگزارشد .

وی در ادامه افزود : مسابقات کشتی ساحلی در یک زمان سه دقیقه ای و در ساحل و روی شن برگزار می شود و هر کشتی گیری که موفق به کسب دو امتیاز شود ، برنده بازی خواهد بود .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار