عملیات بهسازی آبگرم های گاومیش گلی و بش باچیلار در شهر سیاحتی سرعین به پایان رسیده و در اختیار شهروندان و گردشگران قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 16 April 2015

 به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در جلسه بررسی رسیدگی به وضعیت آب های گرم و درمانی شهرستان سرعین اظهار داشت: برای بهسازی این آبهای گرم 11 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

داود نجفیان افزود: از این مبلغ 10 میلیارد ریال برای آبدرمانی «گاومیش گلی» و یک میلیارد ریال نیز برای تعمیر و بهسازی آبدرمانی «بش باجیلار» هزینه شد .

وی آبهای گرم و معدنی شهرستان سرعین را دارای ظرفیت های بسیار بالا در جذب و جلب گردشگران دانست و گفت: باید تمامی تجهیزات و امکانات برای بهسازی این آبها بکارگیری شود تا با توجه به توان بالای آن در ایجاد ثروت و درآمدزایی بتوایم بهره برداری های لازم را در این زمینه داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در آب های گرم شهرستان سرعین بیان کرد: باید به این حوزه توجه ویژه ای شود تا علاوه بر حفظ سلامتی مردم و مسافران زمینه رضایتمندی آنها نیز فراهم آید چرا که این امر تاثیر بسزایی بر استفاده مردم از ظرفیت این آب های درمانی و گرم دارد.

نجفیان با تاکید بر ارایه آموزش های مختلف برای صاحبان و مدیران آبهای درمانی در شهرستان سرعین اظهار کرد: باید در این زمینه آموزش های لازم مبنی بر رعایت اصول بهداشتی و حقوق افراد استفاده کننده از این آب های گرم داده شده و شرکت کنندگان در این دوره ها آشنایی کاملی در این زمینه به دست آورند تا شاهد افزایش راضایتمندی مردم و مسافران از ارائه خدمات در این حوزه باشیم.

شهرستان سرغین بعنوان یکی از مهمترین مناطق گردشگری شمال غرب کشور در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد ، این شهرستان دارای آبهای گرم معدنی متعدد می باشد که آبگرم گاومیش گلی و بش باجیلار از مهمترین آنها می باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار