کد خبر: ۲۳۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 23 May 2016


رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: هیأت چینی برای ایجاد روابط تجاری به استان البرز سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنامولایی ظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی چین که به استان البرز سفر کرده‌اند اظهار کرد: از زمان برداشتن تحریم‌ها هیأت‌های بسیار از کشورهای مختلف برای رایزنی و ایجاد تعاملات اقتصادی وارد استان البرز شده‌اند.

وی تأکید کرد: در این راستا امروز نیز یک هیأت تجاری 13 نفره چینی به استان البرز سفر کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز خاطرنشان کرد: هر چند که ایران و چین ارتباط دیرینه اقتصادی با یکدیگر داشتند اما این سفر با هدف توسعه روابط اقتصادی و ارتقای فعالیت‌های تجاری نیز صورت گرفته است.

بنامولایی با اعلام اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه فعالیت‌های اقتصادی است افزود: بسترهای لازم برای توسعه صادرات غیرنفتی و افزایش ارتباط با این کشور از مهمترین اهداف این دیدارها است.

وی با اشاره به اینکه هیأت تجاری و بازرگانی چین در زمینه شرکت‌های تجهیزات در انرژی، زیرساخت، لوازم اداری و مبلمان منزل، داروهای گیاهی و شیمیایی، موادغذایی فرآوری شده، دارو، نساجی، خدمات بازرگانی، معدن، خدمات محافظت در مقابل آتش و قطعات خودرو فعال هستند.

به گفته بنامولایی تاکنون هیأت‌های اوکراینی، بوسنی، ایتالیا، فرانسه و کرواسی، استونی، پرتقال، هند، تایوان و کرواسی به استان البرز سفر کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار