کد خبر: ۲۳۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 18 May 2016


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده تأثیر بسیاری در کنترل و کاهش معضلات اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند امشب در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره منطقه‌ای عکس و فیلم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در حال برگزاری است، افزود: بیان نکات دینی از سوی خانواده‌ها می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی را در کاهش مشکلات اجتماعی داشته باشد لذا خانواده‌ها باید در این زمینه فرزندان خود را آگاه سازند.

وی ادامه داد: با توجه به بروز برخی از معضلات اجتماعی و به ویژه پدیده شوم اعتیاد لازم است تا آگاهی‌های لازم را به فرزندان خود ارائه داده تا آنان نیز نسبت به این معضل اجتماعی آگاهی داشته باشند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش خانواده‌ها در کاهش و کنترل معضلات اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: برنامه‌ریزی‌ها از سوی والدین برای فرزندان و سوق دادن آنان به سمت فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی می‌تواند ما را در رساندن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

کولیوند ادامه داد: بروز پدیده اعتیاد یکی از ترفندهای دشمنان است و در نظر دارند تا با گرفتار کردن روح و روان جوانان ما به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و ما را از رسیدن به توسعه و پیشرفت بازدارند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مدارس یکی از مهمترین مکان‌هایی است که باید آموزش‌ها در این خصوص به صورت اساسی به دانشجویان و دانش‌آموزان ارائه شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقدامات تأثیرگذار در جامعه برای بیان معضلات اجتماعی استفاده از زبان هنر است لذا هنرمندان در این زمینه وظیفه حساسی را بر عهده دارند و باید از قابلیت‌های هنر در این خصوص به صورت ویژه و اساسی استفاده کرد.

کولیوند بیان داشت: تأثیرگذاری زبان هنر نیز در بین آحاد مختلف جامعه بسیار زیاد است و تاکنون توانسته اثرات بسیار مطلوبی را در جامعه داشته باشد.

وی تأکید کرد: ما به عنوان مسؤولان باید مسیر توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری را در این زمینه بیشتر کرده و خلاقیت را در این امور در اولویت قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار