کد خبر: ۲۳۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 16 May 2016

منتخب مردم شهرستان خاش در مجلس دهم شورای اسلامی با قدردانی از تلاش مسئولان در دولت تدبیر و امید در امر خدمت رسانی تلاش دولتمردان را برای رفع مشکلات حوزه راهسازی شهری و روستایی و عشایری خاش خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، علی کرد در مراسم افتتاح سه طرح راهسازی خاش اظهار داشت:در نقاط مختلف شهرستان خاش و نقاط مرزی در بخش راهسازی نیاز به اعتبارات و نگاه ویژه دولت بوده که امیدواریم در این موضوع تدابیر لازم اتخاذ گردد.

محمداکبر چاکرزهی فرماندار شهرستان خاش نیز از اقدامات مسئولان در دولت تدبیر و امید و پیگیری های نمایندگان مردم خاش برای اجرای این پروژه ها قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: تلاش ها و پیگیری های حمید رضاپشنگ، همکاران ما در مجموعه فرمانداری، اعضای شورای اسلامی و شهرداری و مسئولان اداره راه و شهرسازی و همت کارکنان شرکت راهسازی پاریز برای اجرایی شدن پروژه تقاطع غیر همسطح خاش قابل تقدیر می باشد.

یارمحمد شهنواز رئیس شورای اسلامی شهر خاش هم گفت:در نقاط مختلف شهر خاش پروژه های شاخص عمرانی در حال اجرا هستند و بخش زیادی نیز افتتاح شده اند اما شهرداری در امورات جاری و خدماتی و عمرانی با مشکلات فراوان مالی و اعتباری مواجه می باشد که نیاز است دولت در این راستا از مجموعه شهرداری بیشتر حمایت کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار