کد خبر: ۲۳۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 16 May 2016


فرماندار نظرآباد با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر نظرآباد تقریبا تعطیل است، گفت: خیلی تلاش کردم که این مشکل منطقی، اصولی و عقلایی حل شود ولی متاسفانه یکسری لجبازی‌ها وجود دارد که اجازه گرفته‌شدن تصمیم عقلایی را نمی‌دهد.

حجت‌الله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد تعطیلی پروژه‌های شهری نظرآباد به دلیل اختلاف بین شورای شهر و شهرداری این شهر اظهار داشت: تقریبا شهرداری و شورای شهر نظرآباد تعطیل است.

وی در مورد تعیین شهردار جدید و برکناری شهردار کنونی از سوی شورا، افزود: تصمیماتی در چند روز آینده در این مورد گرفته می‌شود و شورا در این زمینه در حال انجام اقداماتی است.

فرماندار نظرآباد با بیان اینکه شاید این اقدامات بتواند عقب‌افتادگی‌های گذشته را جبران کند، بیان کرد: حکم عزل شهردار نظرآباد صادر شده بود ولی توقف اجرای حکم از سوی دیوان اخذ شده است.

وی تصریح کرد: توقف حکم از سوی دیوان به معنی تبرئه نیست بلکه ممکن است که دیوان در این زمینه بررسی کرده و رای قبلی را تایید نماید.

فرماندار نظرآباد با بیان اینکه گویا در مجموعه خود شورا به این نتیجه رسیده‌اند که این معضل حل شود، گفت: به شخصه خیلی تلاش کردم که این مشکل منطقی، اصولی و عقلایی حل شود ولی متاسفانه یکسری لجبازی‌ها وجود دارد که اجازه گرفته‌شدن تصمیم عقلایی را نمی‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار