کد خبر: ۲۲۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 10 May 2016


معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز با اشاره به اجرای طرح پاکداشت طبیعت در محور کرج به چالوس گفت: این طرح می تواند به عنوان برنامه ای ویژه در سطح ملی به یک برند تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله ملاصالحی پیش از ظهر سه شنبه در دومین جلسه ساماندهی امور جوانان استان که در سالن شهدای دولت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران با موضوع پاکداشت طبیعت و پاکسازی محور جاده چالوس برگزار شد، اظهار داشت: این اقدام حرکتی نمادین است و می تواند بازخوردهای خوبی در سطح کلان کشوری در حوزه زیست محیطی داشته باشد.

وی افزود: در اجرای این قبیل اقدامات باید کارهای زیربنایی انجام دهیم و با استخراج نقاط قوت و ضعف، یک روز نمادین در استان را نامگذاری کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: در صورت تداوم چنین حرکت هایی که تجربه اجرای آن را در سایر استان های کشور نیز داشته ایم و با موفقیت همراه بوده، خود مردم در صورت تداوم، در این زمینه پیشگام خواهند بود.

معاون استاندار با اشاره به حضور اکثریت دستگاه ها در مشارکت امر پاکسازی طبیعت، تصریح کرد: در این زمینه باید وظایف به صورت گروهی تفکیک شود و هر بخش مأموریت خود را به انجام رساند.

وی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی گسترده و جامع از این رویداد اجتماعی- فرهنگی در راستای پاکداشت محیط زیست تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه بر لزوم همکاری هر چه بیشتر دستگاه ها به منظور برگزاری هر چه مطلوب تر مراسم این روز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین پاکسازی محور جاده گردشگری چالوس - کندوان، روز ۳۱ اردیبهشت ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و با حضور جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد، استانداری البرز، سازمان فرهنگی شهرداری، ادارات کل محیط زیست، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر ارگان ها برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار