کد خبر: ۲۲۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ 09 May 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به آمادگی سازمان تبلیغات برای برپایی جشن‌های اعیاد شعبانیه گفت: بیش از ۴۰۰ مبلغ در ماه شعبان آمادگی حضور در هیئات و مساجد را دارند.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به ماه شعبان و آمادگی یافتن در این ماه برای ورود به ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: با ساماندهی امور مبلغین، برنامه‌ریزی شده که در این فرصت همه مساجد و هیئات مذهبی از وجود مبلغین و کارشناسان دینی استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه سازمان آمادگی اعزام مبلغین به مساجد و هیئاتی که نیاز دارند را اعلام کرده است، افزود: ایام شعبانیه فرصت بسیار مناسبی برای حضور مبلغین در مدارس و برپایی گفتمان‌هایی با موضوع مهدویت است.

مسعودی گفت: بیش از 400 مبلغ آماده اعزام به محل‌های مورد نیاز هستند.

وی با اشاره به موضوعاتی چون قیام سرخ امام حسین (ع) و ایثارگری و جانبازی برای گفتمان‌سازی در مدارس، گفت: از دیگر برنامه‌های سازمان هماهنگی با هیئات مذهبی برای آذین بندی سطح شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه است.

مسعودی با بیان اینکه هزینه آذین بندی از خود مردم تامین می‌شود، افزود: اوج شادی و سرور را در نیمه ماه شعبان مشاهده می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: اگر زمان مدارس اجازه دهد بیش از 100 گفتمان در سراسر مدارس استان البرز برپا می‌شود که در نیمه اول ماه شعبان به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه سازمان با هماهنگی با هیئات فعال جشن باشکوهی در اعیاد شعبانیه برگزار می‌کند، گفت: در شب عید مبعث بیش از 150 مبلغ به هیئات اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار