کد خبر: ۲۲۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 09 May 2016

جانبازان شهداي زنده تاريخ نظام جمهوري اسلامي هستند

معاون استاندار البرز و فرماندار ويژه كرج با تاكيد بر تكريم مقام شامخ جانبازان و ايثارگران انقلاب اسلامي، گفت: جانبازان شهداي زنده تاريخ نظام جمهوري اسلامي هستند.

به گزارش ايرنا ،محمد تقي ايراني روز دوشنبه در ديدار با جانبازان بستري در بيمارستان هاي كرج به مناسبت اعياد شعبانيه افزود: بر همه ما لازم است كه با حفظ آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي كه خون پاك بزرگمردان شهيد و جانباز، براي تحقق آن جاري شده است، كرامت اين عزيزان را ارج نهيم و وظيفه انساني و شرعي خود براي تكريم مقام اين دلاورمردان را به خوبي به انجام برسانيم.

وي ادامه داد: حل مشكلات جانبازان از اهم وظايف مديران به شمار مي رود و بايد همه مسئولان در جهت رفع اين مشكلات گام بردارند .

ايراني با اشاره به اينكه آرامش امروز كشور مرهون جانفشاني افرادي است كه با نثار خون خود مانع از اشغال خاك ميهن اسلامي به دست دشمنان شدند تاكيد كرد: توجه به امور ايثارگران اداي دين است و هرگز نمي توان ايثارگري اين افراد را جبران كرد .

فرماندار كرج در اين ديدارها پاي صحبت تعدادي از جانبازان انقلاب اسلامي نشست و از برخي مشكلات و دغدغه هاي آنان مطلع شد و از مديران ادارات نيز خواست تا با برگزاري جلسات مستمر و پي گيري مسائل اين يادگاران دفاع مقدس ، تمام تلاش خود را براي رفع مشكلات آنان داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار