کد خبر: ۲۲۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 09 May 2016


رئيس اتاق بازرگاني لهستان از اتاق بازرگاني البرز درخواست كرد با هدف توسعه روابط تجاري و بازرگاني بين دو طرف، نمايندگي اين اتاق در كشور لهستان داير شود.

هيت ريسازرد تروزنسكي روز دوشنبه در نشست فعالان اقتصادي كشور لهستان و استان البرز كه در محل اتاق بازرگاني البرز برگزار شد، گفت: هدف از اين درخواست استعداد، توانايي ها و ظرفيت هاي اقتصادي مناسب استان البرز در زمينه هاي مختلف صنعتي و تجاري است.

وي با اشاره وضعيت لغو تحريم‌ها و اجراي برجام، خاطرنشان كرد: با شناخت كامل فعالان اقتصادي دو كشور از توانايي هاي يكديگر، مي توان تعاملات تجاري و مشاركت در سرمايه گذاري دو كشور را گسترش داد.

وي خاطرنشان كرد: در سفر قبلي بازديد ها و جلساتي كه با بخش خصوصي استان البرز داشتيم به تفاهم نامه هاي رسيده ايم كه قصد داريم در اين سفر آن را عملي كنيم.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه لهستان با بهره گيري از علوم ابن سينا در زمينه علم گياه شناسي پيشرفت داشته است، بسيارعلاقمند هستيم در اين زمينه با جمهوري اسلامي ايران انتقال تجربه و اطلاعات داشته باشيم.

وي همچنين به بهره گيري از فنون نوين ساخت و ساز و استفاده از مواد و مصالح ساختماني در لهستان اشاره كرد و افزود: در اين زمينه نيز آماده مشاركت و سرمايه گذاري با استان البرز هستيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار