کد خبر: ۲۲۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 09 May 2016


رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: توانایی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی در استان البرز معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنامولایی ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی کشور لهستان و استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که برای توسعه روابط استان البرز با سرمایه‌گذاران خارجی انجام شده است، معرفی ظرفیت‌ها و توانایی‌های این استان است.

وی ادامه داد: بعد از مذاکرات هسته‌ای و توافقات صورت گرفته هیأت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری به این استان سفر کرده‌اند که این مهم گامی اساسی در جهت توسعه روابط اقتصادی و دستیابی به اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه هم اکنون با جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی توانسته‌ایم گام‌های خود را به سمت توسعه اقتصادی در این استان برداریم و روند اجرای اقتصاد مقاومتی را در استان البرز با شتاب بیشتری طی کنیم.

بنامولایی یکی از اقداماتی که در سفر هیأت لهستان به این استان انجام خواهد شد را ایجاد نمایندگی این اتاق بازرگانی در کشور لهستان است.

به گفته وی هدف از ایجاد این اتاق نمایندگی معرفی ظرفیت‌ها و توانایی‌های اقتصادی استان است.

رئیس اتاق بازرگانی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران و استان البرز در تولید گیاهان دارویی دارای رتبه‌های برتر است لذا کشور لهستان از این مهم استقبال کرده و در نظر دارد در این زمینه با استان تفاهم‌نامه‌ای را امضا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار