کد خبر: ۲۲۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 07 May 2016


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به برپایی برنامه‌هایی در سطح استان البرز به مناسبت روز جانباز، از برپایی جشن بزرگی به همین مناسبت در تالار نژادفلاح خبر داد.

داود مدیرفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از 21 الی 25 اردیبهشت ماه سال جاری به مناسبت هفته جانباز، اظهار داشت: همه شهرستانهای استان البرز به همین مناسبت در برنامه‌ای از جانبازان و خانواده‌های آنها دعوت به عمل می‌آورند.

وی با بیان اینکه در شهر کرج برنامه‌ای در تالار شهیدان نژادفلاح ویژه جانبازان برگزار می‌شود، افزود: از 26 الی 28 اردیبهشت ماه سال جاری به مدت 3 روز مراسم جشن تکلیف با هماهنگی آموزش و پرورش و بنیاد شهید البرز ویژه دانش آموزانی که به سن تکلیف می‌رسند، در استان البرز برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه در استان البرز 10 هزار و 500 جانباز حضور دارند، گفت: به تمام دستگاه‌های اجرایی استان از مدتها قبل ابلاغ شده که با توجه به روز جانباز، از جانبازان آن دستگاه اجرایی تجلیل و دیداری توسط مدیران آن دستگاه از جانبازان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به مناسبت روز جانباز دیدار توسط مسئولین و گروه‌های مردمی از جانبازان انجام می‌شود، افزود: ائمه جمعه استان البرز نیز به دیدار تعدادی از جانبازان می‌روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار