سید حمید طهایی در حاشیه بازدید سرزده از یکی از بیمارستان‌های کرج اظهار داشت: توسعه سرانه‌های درمان در استان البرز به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم باید بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۲۲۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 04 May 2016
استاندار البرز از افزوده شدن یک هزار تخت بیمارستانی تا پایان سال جاری به بیمارستان‌های این استان خبر داد.
سید حمید طهایی در حاشیه بازدید سرزده از یکی از بیمارستان‌های کرج اظهار داشت: توسعه سرانه‌های درمان در استان البرز به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم باید بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرد.
وی ادامه داد: جمعیت رو به رشد استان البرز می‌طلبد تا سرانه‌های درمان در این استان نیز با رشد بیشتری همراه شود.
استاندار البرز با بیان اینکه هم‌اکنون سرانه درمان و میزان خدمات درمانی در استان البرز پاسخگوی نیاز مردم نیست افزود: کمبود برخی از تجهیزات و امکانات پزشکی برای مردم در این استان مشکلاتی را ایجاد کرده است که لازم است تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای مرتفع شدن این مهم اندیشیده شود.
طهایی خاطرنشان کرد: شهرستان فردیس در این استان فاقد بیمارستان است و جمعیت 500 هزار نفری این شهرستان از امکانات درمانی محروم هستند و مردم در این شهرستان باید برای درمان به کرج یا شهرهای همجوار مراجعه کنند که این امر علاوه بر ایجاد مشکلات تردد در بالا رفتن هزینه‌های آنان نیز بسیار تأثیرگذار است.
استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری تعداد یک هزار تخت بیمارستانی به بیمارستان‌های استان البرز افزوده می‌شود، ‌گفت: استان البرز از لحاظ وضعیت تخت‌های بیمارستانی نیز با مشکلاتی روبه‌رو است و باید این شرایط بهبود داده شود.
طهایی اظهار کرد: طی دو سال اخیر وزیر بهداشت و درمان سه سفر به این استان داشتند که قول‌های مساعدی را نیز برای بهبود شرایط درمانی بیماران در این استان دادند.
به گفته وی استفاده از توان بخش خصوصی برای ارتقای امکانات و تجهیزات پزشکی و ایجاد بیمارستان یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه سرانه‌های درمان در این استان است.
استاندار البرز در ادامه از مسئولان بخش درمانی استان خواست تا در راستای طرح تحول نظام سلامت خدمات بهتری را به بیماران ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار