کد خبر: ۲۲۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 04 May 2016

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به ۱۰ مصوبه در جلسه نظارت ستادی، گفت: با پیگیری و اجرایی شدن این مصوبات مشکل اغلب ساختمان‌های اداری بنیاد شهید در استان البرز برطرف می‌شود.

داوود مدیرفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: در نظارت ستادی، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز جزو ادارات برتر کشوری است.

وی با بیان اینکه در نظارت ستادی، نقشه راه توسعه خدمات و زیرساخت‌های ارائه خدمات بنیاد شهید استان البرز توسط ستاد مرکز تعیین و تصویب شده است، افزود : نتیجه حضور معاونین ستاد مرکز و قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان رئیس تیم نظارت ستادی، نزدیک 10 مصوبه برای توسعه استان بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه زیرساخت‌های بسیاری از دستگاه‌ها به ویژه بنیاد شهید در استان البرز برای ارائه خدمات فراهم نبوده است، گفت : اعتبار خاصی به سبب استان شدن استان البرز در اختیار بنیاد شهید البرز قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات بدست آمده این جلسه حل مشکل ساختمان‌های اداری در بنیاد شهید شهرستان فردیس بوده که در سال گذشته راه‌اندازی شده است، افزود: شهرستان نظرآباد، ساختمان اداری منطقه 2 شهر کرج و مشکل ساختمان اداری طالقان از جمله مصوبات این جلسه بوده است.

مدیرفلاح با اشاره به اینکه امیدواریم خبرهای خوبی در زمینه مسکن ایثارگران بشنویم، گفت: کمیته ویژه مسکن ایثارگران فعال است و توافقاتی در قالب ستادی با استاندار و معاون عمرانی صورت گرفته است که بعد از نهایی شدن اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه پدران آسمانی در تالار شهیدان نژادفلاح همزمان با سراسر کشور به صورت مطلوب برگزار شد، افزود: از تعدادی معتکفین ایثارگر تقدیر انجام شده است.

مدیرفلاح با اشاره به اینکه جشن‌های ماه شعبان را در پیش داریم، گفت: برگزاری جشن‌های ماه شعبان به ویژه روز جانباز در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار