مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل:
به عنوان مدیر یکی از نواحی آموزشی استان همکار فرهنگی را سراغ دارم که در مدرسه تیزهوشان درس می دهد و با وجود مشکلات مالی شخصی ، هزینه تامین پول کتاب و دفتر دانش آموزان کم بضاعت خود را متقبل می شود و متاسفانه ما حتی در مدارس تیزهوشان نیز دانش آموزانی سراغ داریم که ...
کد خبر: ۲۲۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 03 May 2016

جاهد شعاع ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل گفت: با وجود پایین بودن سطح حقوق و درآمد ، معلمان یکی از دلسوزترین اقشار جامعه احساس مسئولیت معلمان کم نظیر استهستند و احساس مسئولیت آنها کم نظیر است.

به گزارش تابناک اردبیل وی امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران افزود: به عنوان مدیر یکی از نواحی آموزشی استان همکار فرهنگی را سراغ دارم که در مدرسه تیزهوشان درس می دهد و با وجود مشکلات مالی شخصی ، هزینه تامین پول کتاب و دفتر دانش آموزان کم بضاعت خود را متقبل می شود و متاسفانه ما حتی در مدارس تیزهوشان نیز دانش آموزانی سراغ داریم که با مشکل سوء تغذیه و فقر مالی خانواده مواجه هستند.

وی با بیان اهمیت نظام تعلیم و تربیت در آینده یک جامعه گفت: آینده هر جامعه با تعالی فرهنگ و اندیشه جلو می رود و ارتقاء فرهنگی مهمترین اصل برای رسیدن به توسعه است که بار اصلی این مسئولیت بر دوش معلمان شریف است و از عموم مردم و به ویژه اقشار پردرآمد انتظار می رود به دلیل اهمیت آموزش و پرورش مشارکت بیشتری در اداره مدارس و کمک به نظام آموزشی داشته باشند.

جاهد با یادآوری اینکه کارکنان و معلمان آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل به سهم خویش با کار صادقانه برای تحقق سیاست های پنج گانه اعلام شده از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش تلاش می کنند اضافه کرد: بنده نیز به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل صمیمانه از تلاش های دلسوزانه همکاران بی ادعای خود از صمیم قلب قدردانی می کنم و خود را شرمنده این همه بزرگواری همکاران تلاشگر می دانم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عزیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
احسن دولت باتدبیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار