کد خبر: ۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹ 01 February 2015

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کرج گفت: قلیان‌سراهای بدون مجوز در نقاط حاشیه‌ای کرج تمرکز دارند.
به گزارش ايسنا سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی اظهارکرد: نیروی انتظامی شهرستان کرج برای جلوگیری از تخلفات قلیان‌سراهای غیرمجاز و متخلف از ابتدای سال تا کنون با همکاری مقامات قضایی، اقدامات قابل توجهی انجام داده است.
وی افزود: اولویت برخوردپلیس با متخلفان این حوزه، قلیان‌سراهایی است که فاقد مجوز قانونی هستند و بدون پروانه مجازفعالیت می‌کنند.
سیدحقیقی خاطرنشان کرد: پلیس بدون هیچ اغماضی نسبت به برخورد قانونی با صاحبان این قلیان‌سراها و درنهایت پلمپ این واحدها اقدام می‌کند.
وی ادامه داد: هرچند در تمامی مناطق شهرستان کرج شاهد فعالیت برخی قلیان‌سراهای غیرمجاز هستیم ولی تعداد و تمرکز آنها در نواحی حاشیه‌ای محمد شهر، حصارک و ولدآباد بیشتر است .
این مسئول تصریح کرد: درکنار موارد مذکور، قلیان‌سراهایی نیز وجود دارندکه علی‌رغم داشتن مجوز، به مکانی برای خرید فروش اجناس سرقتی، دپوی ضایعات وخرید و فروش مواد مخدرتبدیل شده‌اندکه پلیس این اکثر این واحدها را هم شناسایی کرده و پلمپ می‌کند.
سیدحقیقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برخورد جدی پلیس با قلیان‌سراهای مختلط نیز اشاره کرد و گفت: نه قانون و نه شرع اجازه حضور مختلط زنان و مردان را در برخی فضاها  نمی‌دهد بنابراین پلیس وظیفه خود می‌داند که با قلیان‌سراهایی که تنها با هدف کسب درآمد بیشتر، فضایی برای پذیرایی همزمان از دختران و پسران ایجاد کرده‌اند، برخورد کند .
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: پلیس در مرحله نخست به این قلیان‌سراها اخطار می‌دهد ولی اگرنتیجه بخش نبود، واحد متخلف پلمپ می‌شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار