معاون صدای مرکز صدا و سیمای اردبیل گفت: رادیو همچنان محبوب‌ترین رسانه در بین مردم به‌ویژه مخاطبان علاقمند آن است و همواره بهره‌برداری از آن به افزایش اطلاعات و دانش افراد جامعه کمک کرده است.
کد خبر: ۲۱۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵ 23 April 2016

علی نریمانی امروز در گرامیداشت روز رادیو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: این جعبه جادویی بعد از گذشت 76 سال همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده به طوریکه مخاطبان رادیو، مخاطبان عام و فراگیری هستند که همیشه راغب به استفاده از این رسانه صمیمی، گرم و همراه هستند.

وی با اشاره به ویژگی رادیو به عنوان رسانه سهل و قابل دسترسی در همه مکان‌ها و فضاهای شهری و روستایی تصریح کرد: امروز اغلب رسانه‌ها خاصیت انزواطلبی و گرایش به تنهایی را با خود به همراه دارند در حالی که رادیو در یک فضای صمیمی جمعی مطلوب‌تر قابل استفاده است.

معاون صدای مرکز صدا و سیمای اردبیل با بیان اینکه این رسانه به افزایش قدرت شنوایی کمک کرده و در کنار شنیدن رادیو، افراد با حواس دیگر خود می‌توانند به کارهای دیگر خود بپردازند، گفت: رادیو به راحتی در اختیار همه است و همه می‌توانند در ساده‌ترین شکل از این رسانه موفق در 76 سال اخیر استفاده کنند.

نریمانی با گرامیداشت چهارم اردیبهشت ماه روز تولد رادیو افزود: ما در صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در بخش تولید و پخش برنامه‌های رادیویی مطابق با ذائقه و علاقه مخاطبانمان تلاش کرده و همواره سعی می‌کنیم تا با برنامه‌های متنوع و مخاطب‌پسند سلیقه آنها را مورد توجه قرار دهیم.

معاون صدای مرکز صدا و سیمای اردبیل بیان کرد:‌ رادیو در کنار تدارک برنامه‌های مطلوب با رویکرد تفریحی، سرگرمی مزیتی که با خود به همراه دارد تلاش برای انتقال پیام‌ها و مفاهیمی است که می‌تواند زمینه‌های مساعدی را به همراه داشته و بهترین فضا را برای مخاطبان خود به وجود آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار