کد خبر: ۲۱۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 21 April 2016


استاندار البرز بر عملیاتی کردن طرح‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی توسط دستگاه‌های مختلف استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی در شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه توسعه خدمات رسانی به مردم عزم جدی دولت و مسئولان را می‌طلبد، گفت: یکی از مهمترین وظایف مسئولان در دستگاه‌های مختلف توسعه خدمات رسانی به مردم است که در این مسیر نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در برخی از بخش‌ها با ضعف‌ها و کمبودهایی مواجه هستیم که لازم است تا مسیر خدمات رسانی در این بخش‌ها نیز هموار شده و رضایتمندی مردم نیز بیش از گذشته گردد.

استاندار البرز تأکید کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری با نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است لذا باید تمام تلاش خود را برای عملیاتی کردن شعار امسال به کار گرفته و با مدیریت درست و اجرای طرح‌های مختلف بسترهای لازم برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را انجام دهیم.

طهایی با بیان اینکه دولت نیز برای اجرای این مهم تلاش خود را دو چندان کرده است، افزود: در این راستا ما نیز به عنوان مسئولان استانی باید تأکیدات مقام معظم رهبری را جامه عمل پوشانده و در پایان سال گزارش عملکرد بسیار مناسبی را از طرح‌های اقتصاد مقاومتی ارائه دهیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان البرز برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند توجه از سوی مسئولان است، گفت: تخصیص اعتبارات و توجه به رفع کمبودها از مهمترین اقداماتی است که باید برای این استان انجام شود.

استاندار البرز در ادامه به طرح‌های افتتاح شده امروز در شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و بیان داشت: امروز با تلاش و پیگیری‌های مسئولان در این شهرستان 18 طرح عمرانی و خدماتی در شهر گلسار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طهایی اعلام کرد: پروژه بلوار امام رضا(ع) متصل به بلوار شورا، احداث بلوار شورا و آیت‌الله طالقانی، احداث میدان شهدای شهر گلسار و ... را از مهمترین طرح‌های افتتاح شده امروز عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار