کد خبر: ۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱ 01 February 2015
جشنواره مسابقات محلات در کرج برگزار می‌شود
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: در ایام الله دهه فجر جشنواره مسابقات محلات در کرج برگزار می‌شود.
به گزارش فارس حسین سعیدی سیرایی اظهار داشت: دومین دوره از مسابقات محلات در کرج با کیفیت بهتر از سال گذشته برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج  تأکید کرد: امسال این جشنواره در مناطق 12 گانه شهرداری کرج برگزار می‌شود، این در حالی است که سال گذشته این جشنواره در 4 منطقه برگزار شد.
این مسئول گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده برای آقایان 10 رشته و برای بانوان 8 رشته تعیین شده است.
سعیدی سیرایی اعلام کرد: فوتسال، والیبال، بسکتبال، دارت، کبدی، طناب کشی، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، آمادگی جسمانی و شطرنج از جمله رشته‌های مسابقات برای آقایان نام برد.
به گفته وی بانوان نیز در رشته‌های والیبال، هندبال، بستکبال، کبدی، دارت، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و شطرنج به رقابت می‌پردازند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج سیرایی با اشاره به اینکه شرکت در مسابقات محلات محدودیت سنی ندارد، محل ثبت نام به منظور شرکت در این مسابقات را سالن‌های ورزشی شهرداری کرج و پایگاه‌های بسیج محلات اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات مذکور می‌توانند تا هجدهم این ماه به محل‌های نام برده شده مراجعه کنند.
زمان افتتاحیه مسابقات مذکور را 20 بهمن ماه جاری اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار