نماینده ولی فقیه در استان البرز:
آیت‌الله حسینی‌ همدانی با تأکید بر موضوع آسیب‌شناسی افزایش وقوع تخلف در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: واقعاً این سئوال جدی وجود دارد که چرا برخی در دستگاه‌های اجرایی، فرصت و مجال تخطی و تخلف پیدا کرده‌اند؟
کد خبر: ۲۰۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 10 April 2016
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: اقدامات انجام‌شده در دادگستری استان بیانگر اهتمام جدی دستگاه قضایی برای برطرف کردن موانع و مشکلات اجتماعی است.
سید محمدمهدی حسینی‌همدانی اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده، دادگستری این استان در حوزه زیرساختی حرکت رو به جلوی خوبی داشته و آینده خوبی در انتظار دستگاه قضایی استان است که قطعاً اقدامات انجام‌شده برای رفاه مردم مفید خواهد بود.
امام جمعه کرج برنامه‌ریزی در دستگاه قضایی استان برای رسیدن به افق ترسیم‌شده را بسیار مهم دانست و گفت: با برنامه‌ریزی، امکان ارزیابی اقدامات انجام‌شده فراهم می‌شود و نقاط قوت و ضعف مجموعه به خوبی آشکار می‌شود.
وی با تأکید بر موضوع آسیب‌شناسی افزایش وقوع تخلف در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: واقعاً این سئوال جدی وجود دارد که چرا برخی در دستگاه‌های اجرایی، فرصت و مجال تخطی و تخلف پیدا کرده‌اند؟
حسینی‌همدانی افزایش کارآمدی دستگاه‌ها را موجب افزایش کارآمدی نظام معرفی کرد و گفت: مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی باید یکی از برنامه‌های اساسی باشد تا با ناکارآمدی و کوتاهی دستگاه‌های کم‌کار، شاهد آسیب و تلقین ناکارآمدی نظام نباشیم.
وی در ادامه با تمجید از اقدامات انجام شده در حوزه حفظ اراضی ملی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان البرز، گفت: منابع طبیعی و حفظ آن برای نسل‌های آینده یکی از دغدغه‌های جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که متأسفانه در استان البرز به دلیل وجود 440 هزار هکتار اراضی طبیعی، شاهد تعدی ز‌‌‌یادی به این اراضی هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: باید با همت و تلاش بیش از پیش بتوانیم فضای آرام و مفرح و قابل زندگی برای آحاد مردم فراهم کنیم که در دادگستری استان، تلاش مضاعفی دارد و آمار به خوبی این کوشش‌ها را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار