مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس گفت: طرح کشیک نوروزی توسط این سازمان طی ایام نوروز 95 برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 10 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین اخلاقی اظهار کرد: این سازمان در راستای استقبال از بهار طبیعت و ارائه خدمات با به‌کارگیری تمام امکانات خدمات‌رسانی شایسته‌ای را به شهروندان و مسافران نوروزی طی ایام نوروز ارائه کرده است.

وی افزود: طرح کشیک نوروزی این سازمان از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا 15 فروردین‌ماه سال جاری ادامه داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس اضافه کرد: علاوه بر تاکسی‌های حاضر در خطوط، روزانه 48 دستگاه ون و 100 دستگاه تاکسی موقت (شخصی ساماندهی‌ شده) برای سهولت در تردد و آسایش رفاه حال شهروندان و مهمانان نوروزی در مسیرهای موجود بالاخص خطوط مرکزی اختصاص داده شد.

اخلاقی از افزایش گشت‌های نظارت و بازرسی سازمان به صورت خودرویی و موتوری و همچنین کشیک کارکنان اداری سازمان برای ارائه خدمات در ایام تعطیل خبر داد.

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی به‌ عنوان نماد فرهنگ یک شهر محسوب می‌شوند و مسافران به محض ورود به یک شهر با نخستین کسانی که برخورد دارند رانندگان هستند، تاکید کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس در همین راستا دوره‌های آموزشی اخلاق و تکریم را در پایان سال 94 برگزار کرده است.

اخلاقی در پایان ضمن تقدیر از تاکسیرانان گفت: امیدواریم با افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی در ایام نوروز موجب رضایت‌مندی شهروندان و مسافران نوروزی فراهم شده باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار