سرباز وظیفه صادق داودى عضو تیم ملى موى‌تاى(بوکس تایلندى) به‌علت ناهماهنگى فدراسیون مربوطه با دستگاه انتظامى از حضور در تیم ملى جا ماند.
کد خبر: ۲۰۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 06 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرباز وظیفه صادق داودى اهل شهرستان شوشتر در استان خوزستان مدت 10 ماه است که در استان هرمزگان و جزیره قشم در حال سپرى کردن دوران خدمت وظیفه سربازى خود است که به علت عدم هماهنگى فدراسیون انجمن‌هاى ورزشى با دستگاه انتظامى از حضور در رقابت‌هاى بین‌المللى جا ماند.

این جوان شوشترى کار حرفه‌اى خود را در رشته موى تاى(بوکس تایلندى) از سال 1388 آغاز کرده است و بعد از 3 دوره قهرمانى آماتور و یک دوره قهرمانى کمربند طلایى در استان خوزستان و نائب‌قهرمانى کشور در بهمن‌ماه سال 1394 با پشت سر گذاشتن 2 رقیب دیرینه و حرفه‌اى‌اش در وزن 64 کیلوگرم به تیم ملى در رشته بوکس تایلندی و اسپرت کیک‌بوکسینگ دعوت شد اما به‌علت وضعیت خدمت وظیفه نتوانسته است به اردوى تیم ملى برود.

وى به خبرنگار فارس در قشم گفت: با هزینه شخصى به باشگاه خصوصى مى‌روم و متاسفانه این باشگاه هیچ امکاناتى در جهت رشته‌اى که من فعالیت مى‌کنم ندارد و از نظر تغذیه نیز وضعیت خوبى ندارم ولى با این حال به عشق تیم ملى ایران و افتخارآفرینى براى کشورم، آمادگى بدنى خود را در این وضعیت و نبود امکانات نگه‌داشته‌ام و تنها انتظار من از مسئولین این بود که با موافقت 25 روزه مرخصى، اجازه بدهند من در اردوى تیم ملى و اعزام به رقابت‌هاى قهرمانى جهان شرکت کنم.

وى ادامه داد: از آنجایى‌که من سرپرست خانواده هستم درخواست می‌کنم شرایطی را مهیا کنند که بتوانم در اردوهاى تیم ملى حضور یابم و در کنار افتخارآفرینى براى کشورم از این طریق با کسب جوایز قهرمانى در این رقابت‌ها براى خانواده‌ام امرار معاش کنم.

فدراسیون‌هاى ورزشى کشور در کنار توسعه رشته‌هاى تحت پوشش نیز استعدادیابى و نخبه‌یابى در ورزش از وظایف آن‌هاست و این جوان علاقه‌مند و بااستعداد خوزستانى با پشت‌‌سر گذاشتن رقباى قدرتمند خود در استان و کشور در وزن 64 کیلوگرم که یکى از وزن‌هاى پرحاشیه و پرهیجان در هنرهاى رزمى است موفق به حضور در تیم ملى در رشته بوکس تایلندى شده است اما به راحتى و عدم حمایت از تیم ملى باز مى‌ماند و این در حالى است که بسیارى از فوتبالیست‌ها بدون این‌که به سربازى بروند به همراه تیم ملى به خارج از کشور سفر مى‌کنند.

از فرمانده محترم و ورزشى نیروى انتظامى هرمزگان و فرمانده ورزش‌دوست یگان انتظامى جزیره قشم درخواست مى‌شود نگاه ویژه‌اى به ورزشکاران سرباز و این جوان ملى‌پوش خوزستانى در زمینه حضور در اردوهاى تیم‌هاى ملى روا دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار