مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: عملیات گاز­رسانی به بیش از ۲۰۸ روستا در دستور کار شرکت گاز استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۰۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 04 April 2016
سید سعید عسگریان در گفتگو با مهر، به برنامه این شرکت در طول سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال گاز­رسانی به ۲۰۸ روستا در دستور کار این شرکت بوده و بهره­مندی روستاهای استان از گاز طبیعی به ۸۵ درصد می­ رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان به وضعیت گاز­رسانی به روستاهای استان زنجان اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۲۹۶روستا در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

عسگریان ادامه داد: تا پایان سال ۹۶ تعداد ۴۵ هزار خانوار روستایی به تعداد بهره ­برداران از این نعمت خدادادی اضافه می ­شود و  از نعمت گاز طبیعی برخودار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه براساس برآورد انجام شده ۵۸.۲درصد جمعیت روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخودار هستند، افزود:گازرسانی به روستاها وظیفه مهم دولت است، به همین دلیل شرکت گاز استانبا برنامه­ ریزی­ های کارشناسی شده درصدد ارتقای بهره­ مندی روستاها از گاز طبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهار کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید به بحث گازرسانی روستاها توجه جدی دارد و برنامه­ ریزی لازم را در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به ۵۰روستای استان زنجان گاز­رسانی انجام شد، افزود: خوشبختانه زیر ساخت­ های لازم برای این امر انجام شده است.

عسگریان گفت: این شرکت برای ارائه خدمت به روستاییان برای گازرسانی برنامه ریزی و زیر ساخت لازم را طراحی کرده و تا پایان دولت یازدهم گاز رسانی به روستاها به حد قابل قبولی خواهد رسید.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار