مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر نرخ برخورداری خانوار‌های شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی به ۹۸.۵ درصد رسیده است.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴ 11 May 2024

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد با اشاره به برخورداری ۲۱ شهر استان به صورت ۱۰۰ درصدی و ۷۴۰ روستا از ۹۱۱ روستای دارای سکنه استان از گاز طبیعی، اظهار کرد: شرکت گاز استان زنجان با افتخار به بیش از ۴۰۸ هزار مشترک گاز خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اجرای عملیات شبکه‌گذاری در سال گذشته، افزود: با اجرای بیش از ۳۴۷ کیلومتر شبکه‌گذاری جدید در سال ۱۴۰۲، متراژ کل شبکه در پایان سال به ۸ هزارو ۱۲۸ کیلومتر رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اشتراک‌پذیری ۱۴ هزار و ۹۸ مشترک جدید خانگی، ۱۶۵۰ مشترک تجاری و ۹۷ صنعتی در سال ۱۴۰۲ خبرداد و افزود: شرکت گاز زنجان در حال حاضر تامین‌کننده ۳۷۱ هزار و ۳۹۷ مشترک خانگی، ۳۴ هزار و ۹۷ مشترک تجاری و ۲، ۲۵۹۰ مشترک عمده و صنعتی است.

او با اشاره به افتتاح ۶۵ طرح گازرسانی روستایی در سال ۱۴۰۲، عنوان کرد: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی، عمومی و ایجاد زیرساخت‌های اشتغال پایدار، برای گازرسانی به روستا‌های استان زنجان اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.

سلیمانی‌نژاد گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن را یکی از افتخارات شرکت گاز استان خواند و افزود: شرکت گاز زنجان هیچ مشکلی برای گازرسانی به پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ندارد و تاکنون به بیش از ۷ هزار واحد مسکونی این طرح گازرسانی کرده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار