اجراي برنامه مشترك پاكسازي جنگل و امكان تفريحي با همكاري شهرداري ربط،آموزش و پرورش و با حضور جمعي از كاركنان ادارات شهرستان سردشت بعمل آمد .
کد خبر: ۲۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 08 April 2015

اجراي برنامه مشترك پاكسازي جنگل و امكان تفريحي با همكاري شهرداري ربط،آموزش و پرورش و با حضور جمعي از كاركنان ادارات شهرستان سردشت بعمل آمد .

با گذشت چند روز از تعطيلات عيد نوروز و روز انس با طبيعت در يك اقدام زیست محیطی و فرهنگي شهرداري ربط با همكاري اداره محيط زيست سردشت ،تعدادي از دانش آموزان مدارس راهنمايي و دبيرستان شهر ربط و همچنين جمعي از كاركنان ادارات و فعالان زيست محيطي ، بخش زيادي از مبادي ربط ،حاشيه جاده،جنگل و بعضي از نقاط تفريحي مهم اين شهر را از زباله هاي پلاستيك پاكسازي كردند .

خضري رئيس اداره محيط زيست ضمن قدردانی از مردم فهیم ربط ، گفت ، وظيفه اصلي ما برابر احترام به طبيعت و رعايت مسايل زيست محيطي در مسافرتهاي تفريحي ،گردشگري و مهمتر ین آن در زندگی روزمره می باشد ،وي يادآوري كرد اثرات مخرب زيست محيطي در طبيعت در پايان دامنگير ما ساكنين طبيعت خواهد شد.

شهرستان سردشت و شهرها و روستاهاي اطراف آن به دليل وجود جاذبه هاي تفريحي و گردشگري فراوان هر ساله از اوايل بهار شاهد حضور مهما نان و گردشگران زيادي خواهد بود با توجه به اينكه بخش مهمي از آلودگيهاي ساحل رودخانه ها و درياها نيز ناشي از زباله هاي پلاستيكي است لزوم رعايت مسائل زيست محيطي از طرف گردشگران در هنگام حضور در اماكن گردشگري مسئله اي است كه بايستي مورد توجه جدي قرار گيرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار