کد خبر: ۲۰۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 02 April 2016

نماینده مردم کرج، ‌اشتهارد و آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال با نام اقتصاد مقاومتی، ‌اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: اتحاد مردم و مسئولان برای تحقق شعار امسال ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان بعد ازظهر امروز در نشست شورای اداری استان البرز با بیان اینکه توجه به تحقق شعار امسال باید یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان در دستگاه‌های مختلف باشد افزود: مسئولان در بخش‌های مختلف باید هر طرح و برنامه‌ای را که در دست اجرا دارند براساس اقتصاد مقاومتی اجرایی کنند.

وی تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در پایان امسال بتوانیم طرح‌های خود را براساس اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به مردم معرفی کنیم.

نماینده مردم کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق شعار امسال باید استفاده شود تأکید کرد: خودکفایی و رسیدن به توسعه اقتصادی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

اکبریان در ادامه سخنان خود بر توسعه استان و رفع مشکلات و کمبودها تأکید کرد و خواستار توجه مسئولان به این استان شد.

وی تصریح کرد: استان البرز همچنان باید مسیر پیشرفت و توسعه را طی کند چرا که این استان برای رسیدن به استانداردها از لحاظ پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی نیازمند توجه است.

نماینده مردم کرج خاطرنشان کرد: رفع محرومیت‌ها و توجه به توسعه خدمات یکسان در تمامی مناطق نیز باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان مورد توجه باشد.

اکبریان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها از سال گذشته همچنان نیمه تمام مانده است گفت: در احداث و کامل کردن این پروژه‌ها نیز باید تسریع شود تا شاهد توسعه خدمات رسانی به مردم باشیم.

وی در ادامه به افزایش آمار حضور گردشگران به این استان اشاره کرد و گفت: امسال شاهد رشد 50 درصدی حضور گردشگران به این استان بودیم که این نتیجه توسعه خدمات گردشگری در این استان است.

نماینده مردم کرج بیان داشت: البته هنوز در بخش گردشگری با مشکلاتی مهمی از جمله نبود یک هتل و کمبود برخی از زیرساخت‌های گردشگری مواجه هستیم که می‌طلبد برنامه‌ریزی‌های اساسی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این استان انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار