مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: جشن‌های نوروز در راستای معرفی سنت‌های دیرینه هرمزگان طراحی شد و استقبال بی‌نظیر و بیادماندنی از این جشن‌ها به عمل آمده است.
کد خبر: ۲۰۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 29 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدمهدی جهانبخش اظهار داشت: هم‌زمان با ایام نورورز و آغاز بهار طبیعت، جشن‌هایی تحت عنوان "نوروز بندرعباس" در محل پارک غدیر در حال برگزاری است و استقبال بی‌سابقه میهمانان نوروزی و اهالی شهر بندرعباس، خاطره‌ای خوش را در اذهان عمومی بر جای گذاشت.
 
وی افزود: این جشن‌ها از 29 اسفند 94 تا 12 فروردین 95 در محل نصب پرچم زیبای ایران اسلامی واقع در بوستان غدیر بندرعباس در حال برگزاری است و هر شب بالغ بر 10 هزار نفر از قبیل میهمانان و گردشگران نوروزی و همچنین اهالی خونگرم شهر بندرعباس از این جشن‌ها که با اجرای مراسم سنتی "ساخت" نیز همراه است، دیدن می‌کنند.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: درحاشیه جنگ‌های شادی در بوستان غدیر، نمایشگاه کتاب، عرضه محصولات فرهنگی، صنایع دستی و سوغات بندرعباس راه‌اندازی شده است.
 
جهانبخش ادامه داد:  بندرعباس به عنوان قطب اقتصادی و گردشگری کشور همه ساله پذیرای سیل انبوه گردشگران است و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در کنار مناطق و سازمان‌های وابسته شهرداری در خدمت شهروندان و هموطنان است.
 
وی در ادامه افزود: ترویج فرهنگ شهروندی، اشاعه سنت‌ها و آشنایی مسافران و گردشگران نوروزی با آداب و رسوم شهروندان این شهر از اهداف برپایی این جشن‌ها است.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: بندرعباس دارای جاذبه‌های طبیعی، دیدنی و آثار فرهنگی بی‌شماری است و همه ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی بسیاری از اقصی‌نقاط کشور است که می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق بهترین استقاده را برای شناساندن این سنت و فرهنگ‌ها برای هموطنان عزیزمان فراهم کرد.
 


 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار