با حضور مدیرکل در شهرستان دامغان برگزار شد:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل بهزیستی با حضور در شهرستان دامغان با پرسنل دیدار کرد و فرارسیدن سال جدید را به آنها تبریک گفت.
کد خبر: ۲۰۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 29 March 2016
علیرضا ایزدپور و هیأت همراه طی سفر به دامغان، با حضور در اتاق یکایک پرسنل بهزیستی شهرستان و مرکز تأمین و توسعه خدمات بهزیستی شهدای هفتم تیر، عید باستانی نوروز و سال جدید را به آنان تبریک گفت.

مدیرکل در این دیدار صمیمی ضمن گفتگو با هریک از همکاران، مشکلات و درخواستهای آنها را بررسی نموده و گفت: مجموعه پرتوان بهزیستی با اندیشه کمک به همنوعان و دستگیری از محرومین و معلولین، در جهت رفاه حال عموم مردم تلاش می کنند.

همچنین در این روز مدیرکل با حضور در خانه کودک و نوجوان ریحانه و کوثر، با 37 نفر از دختران 7 تا 18 ساله، و 12 نفر از کودکان مرکز شکوفه های سارینا دیدار کرد و افزود: ما شما را همچون فرزندان خود دوست می داریم و در قبال شما مسئولیتی داریم و امیدواریم بتوانیم هر روز خدمات بهتری را در راستای رفاه حال مجموعه ارائه دهیم.

در این دیدارها که مشاور مدیرکل و کارشناسان حوزه اجتماعی حضور داشتند؛ مدیرکل ضمن صرف نهار و اهداء هدایایی به مربیان و فرزندان، نوروز 95 را به ایشان تبریک گفت و ساعاتی را در کنار آنها به گفتگو پرداخت.

گفتنی است؛ علیرضا ایزدپور با حضور در مراسم عقد یکی از دختران تحت پوشش، ضمن آرزوی خوشبختی با تقدیم هدایایی، این وصلت فرخنده را تبریک گفت.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار