کد خبر: ۲۰۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 26 March 2016

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس گفت: طبق جدول تعیین کشیک های روزانه، وضعیت آماده باش خدمات دهی و رعایت حقوق شهروندی دستگاه های دولتی و وابسته به دولت در این شهرستان در دور اول سفرها ارزشیابی شدند.

محمد رضا فلاح نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارزیابی خدمات دستگاهها یی از قبیل هلال احمر ، اورژانس ، مراکز درمانی،شهرداریها ،دستگاههای عابر بانک،مراکز اقامتی، آموزش و پرورش، آتش نشانی،رستورانها، پلیس امنیت و راهور مورد ارزشیابی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: جایگاههای سوخت بنزین،گاز و ادارات برق،آب،مخابرات و اصناف توسط کارشناسان فرمانداری شهرستان فردیس مورد بازرسی و ارزیابی شدند.

وی اظهار کرد: همچنین اقدامات لازم جهت رفاه شهروندان و مسافران نوروزی در دور دوم سفرها صورت گرفته است.

معاون فرمانداری فردیس براهمیت و ضرورت تامین مایحتاج مردم و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت بهبود و افزایش خدمات عمومی ، رفاه و آسایش ودر نهایت رضایتمندی مردم تاکید و به تمام مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان اعلام کرد : قطعا ارزیابی اصلی از عملکرد دستگاهها ، در میدان عمل صورت خواهد گرفت و چنانچه قصوری صورت گرفته باشد ، برخوردهای لازم انجام می گیرد.

فلاح نژاد گفت : باید به گونه ای برنامه ریزی شود که هم برای شهروندان فردیس و هم مسافرین که به فردیس سفر می کنند ، رضایت مندی و خاطره ای خوب به جا بماند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس در ادامه گفت: در ایام نوروز و با هدف صیانت از اراضی کشاورزی گشت های ویژه فعالیت می کنند تا این سرمایه ها را مورد حمایت و صیانت قرار گیرد.

وی افزود: به منظور نظارت بر جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و جلوگیری از سودجویی برخی اشخاص فرصت طلب برای تغییر کاربری و خرد کردن اراضی کشاورزی طوری برنامه ریزی شده است که کارشناسان در قالب اکیپ های ناظر در این خصوص انجام می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار