کد خبر: ۲۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 08 April 2015
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج از فعالیت مستمر تیم‌های گشت زنی تاکسیرانی در کرج خبر داد.
به گزارش فارس از کرج، احمد افضلی در جلسه علنی شورای شهر کرج با بیان اینکه افزایش کرایه‌های تاکسی امسال همسو با نرخ تورم و مبتنی بر تدبیر نمایندگان مردم انجام شد، افزود: با توجه به اینکه امسال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی زود اعلام شد، لذا شاهد مشکلات کمتری از سوی مردم و تاکسی داران بودیم.
وی اعلام کرد: در گذشته بررسی ارقام مربوط به ازدیاد کرایه‌ها در ماه‌های نخست سال جدید آغاز می‌شد که این سبب بروز تنش‌هایی بین مسافران و تاکسی داران شده و با توجه به نرخ تورم، آسیب‌هایی را به رانندگان خودروهای مسافربر عمومی وارد می‌کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ادامه داد: اما امسال این رقم با تدبیر و همراهی شورای شهر و فرمانداری به موقع مصوب و ابلاغ شد که رقم منظور با شیب ملایمی همسو با دیگر کلانشهرهای کشور در نظر گرفته شده است.
این مسئول بر لزوم رعایت حقوق دو جانبه مسافر و راننده تاکید کرد و گفت: تلاش شورای شهر و فرمانداری بر رعایت حقوق متقابل این افراد استوار بوده و کوشیده شده است در تعیین میزان افزایش کرایه این امر لحاظ گردد. لذا امیدواریم شهروندان نیز با در نظر گرفتن این موضوع و احترام به قوانین مصوب، آرامش فضای شهر را حفظ و تامین کنند.
افضلی از مسئولان این سازمان خواست با تعیین گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر، نحوه برخورد تاکسی داران با سرنشینان و اجرای قوانین مصوب مرتبط را تحت نظر قرار داده و با هر گونه تخلف احتمالی در این حوزه با جدیت برخورد کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار