به مناسبت روز زن
بيانيه بسيج جامعه زنان سپاه شهداي استان آذربايجان غربي به مناسبت روز زن.بيست جمادي الثاني سالروز ولادت با سعادت اسوه شگفت طهارت ،آموزگار خوب شهادت،اسوه ي تقوي و معنويت حضرت فاطمه زهرا(س) است.
کد خبر: ۲۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱ 07 April 2015

به گزارش تيار؛بيست جمادي الثاني سالروز ولادت با سعادت اسوه شگفت طهارت ،آموزگار خوب شهادت،اسوه ي تقوي و معنويت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

زهرا نقطه وصل امامت به مقام نبوت و رسالت است زهرا كوثر خداست زهرا نور ديده و پاره تن بهترين فرستاده خداست زهرا معرفت،نهايت كمال زن و اوج انسان است.

فاطمه آن گوهر گنجينه ي حياء و نماد عصمت و پاكي است كه درك او درك شب قدر است و تداوم بخش سلاله ي پاك محمدي است بزرگ بانويي كه نامش برگرفته از فاطرالسموات است.

تعيين يوم مبارك ولادت زهره ي عصمت به عنوان روز زن از سوي ميراث دار مكتب ولايت حضرت امام خميني(ره) نه تنها بيانگر اوج عزت و كرامت زن مسلمان در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است بلكه به معناي اعلاي الگوي فاطمي بر الگوهاي فريبنده و عقب مانده مدرنيسم و فمينيسم در سرتاسر جهان است بر همگان روشن است همانطور كه با ولادت حضرت زهراي مرضيه (س) خط بطلاني بر عقايد جاهلي پيرامون زن كشيده شده است .

پس از پيروزي انقلاب اسلامي آن نگرش حيوان به زن به يكباره منسوخ شد و زن به عنوان عنصري سرنوشت ساز به عرصه هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، علمي و آموزشي راه يافت و درجهت نيل به والاترين مقام انساني هم پاي مردان براي تجديدبناي اسلام و قرآن قيام كرد.

بسيج جامعه زنان سپاه شهدا ضمن تبريك سالروز ولادت زهراي اطهر(س) و سلاله پاكش خميني بت شكن(ره) رهپويان فاطمي به عنوان يكي از مهمترين اقشار بسيج با پيروي از دستورات قران و عزت و منويات مقام معظم رهبري در بهره مندي بيشتر از حجاب و عفاف آمادگي خود را جهت معرفت افزايي بيشتر درباره محقق شدن شعار سال« دولت و ملت، همدلی و همزبانی» در غالب همايشهاي علمي وكارگاههاي آموزشي با عنوان نقش زنان در مبحث اقتصاد مقاومتي درخانواده و تحقق سبک زندگي ایرانی اسلامي اعلام ميدارد.

از محضر كبريايي حضرت دوست مسئلت داريم تا به ما و همه شيفتگان ولايت توفيق پيروي از امير عاشورايان زمان عنايت فرمايد.

«ربنا افرغ علينا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علي القوم الكافرين»

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار