کد خبر: ۲۰۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 21 March 2016

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با گذشت ۵ روز از اجرای طرح نوروزی پلیس در استان شاهد کاهش ۱۳ درصدی جرائم هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در جریان بازدید جانشین فرمانده انتظامی کشور از محورهای مواصلاتی استان، با تاکید بر اینکه در محور کرج - قزوین شاهد حجم بالایی ترافیک هستیم، گفت: نیروی انتظامی استان البرز با به کارگیری بیش از ۷۰۰ تیم انتظامی و امنیتی درصدد است تا به طور ۱۰۰ درصد امنیت را در سطح استان به ویژه در محورهای مواصلاتی برقرار کند.

وی در ادامه به حضور گسترده نیروهای پلیس در سطح استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ۵ روز از اجرای طرح نوروزی پلیس می گذرد شاهد کاهش ۱۳ درصدی جرائم هستیم.

سردار کامرانی صالح با تاکید بر اینکه در حوزه درون شهری با کاهش ۱۳ درصدی تلفات رانندگی مواجه هستیم، گفت: در حوزه برون شهری ۶ نیز درصد کاهش تصادفات جاده ای داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان البرز با ابراز امیدواری از اینکه تمهیدات در نظر گرفته شده باعث کاهش محسوس تصادفات جاده ای شود، گفت: با وجود همدلی میان همه مسئولان استان شاهد وضعیت مطلوب در حوزه انتظامی هستیم و امیدواریم با برنامه ریزی هایی که انجام شده است در سال جدید توفیقات خوبی در حوزه راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار