بیایید با دلی عاری از هرگونه ناراحتی و بغض و کینه و با وحدت و همدلی و همزبانی به استقبال بهاری رویم که بهار آزادی جهان اسلام از دست ستمگران خواهد بود ان شاءالله .
کد خبر: ۲۰۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 19 March 2016
دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن سال نو پیام تبریکی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر می باشد: 


یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
نتیجه تصویری برای پیام تبریک عید نوروز

بنام ایزد منان 
زمستان سرد به پایان رسید و بهار که یادآور رستاخیز بزرگ و نوید دهنده ی جاودانگی زندگی است، با تمام زیبایی هایش فرا رسید . به امید به پایان رسیدن زمستان سرد جهالت و ضلالت و ظلم و ستم و غارتگری در اقصی نقاط جهان و رسیدن به بهاری زیبا ، بهاری توأم با رشد و بالندگی انسان.
و اینک این پیام سبز بهاری است که بیایید در این ایام زیبای نوروزی ،  دست به دست هم برای آبادانی ایران و نجات جهان از ستم ستمگران ، تلاش بیشتری بکنیم. یار مظلوم باشیم و در برابر ظالم بایستیم.
 با یکدیگر مهربان و غمخوار باشیم ، همدیگر را دوست بداریم و کینه ها و سو تفاهمات را به کناری نهاده و با دلی عاری از هرگونه ناراحتی و بغض و کینه و با وحدت و همدلی و همزبانی به استقبال بهاری رویم که بهار آزادی جهان از دست جهالت و ضلالت باشد ، ان شاءالله .
ضمن عرض شادباش سال نو ، برای عموم هموطنان ، سلامتی و تندرستی، پیروزی و بهرورزی و موفقیت بیش از پیش را در سال جدید (1395) از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم. 
امیدوارم که سال جدید، سالی پر از خیر و برکت و شادکامی و موفقیت و توأم با خبرهای خوش برای تک تک هم میهنان عزیزمان باشد. 
آرزوی سربلندی و پیروزی برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام را دارم.

حمید منصورفر-دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار