به گزارش تابناک سمنان،طی حکمی از سوی محمدرضا خباز استاندار سمنان، حسن ارگی به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر منصوب شد.
کد خبر: ۱۹۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 17 March 2016

در حکم استاندار سمنان آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و نظر به‌مراتب تعهد، شایستگی و توانمندی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ، به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر منصوب می‌شوید.

خباز در این حکم افزود: توجه و احترام به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان ما و تشکیل جلسات، هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای فرمانداری جهت اجرای امور به‌صورت مستمر، ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخشداری‌های تابعه و نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان، از جمله وظایفی است که امید است در انجام آن تلاش و کوشش نمایید.

استاندار سمنان تصریح کرد: توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

محمدرضا قنبری آخرین سال‌های خدمت شغلی خود را در سمت فرماندار شهرستان مهدی‌شهر خدمت کرد و با پایان یافتن 30 سال خدمت شغلی در 23 بهمن‌ماه و با یک ماه تمدید رسماً در 23 اسفندماه بازنشسته شد.

وی از مرداد 1391 فرماندار مهدی‌شهر بود و از کارکنان نیروی انتظامی استان سمنان، به مقام بازنشستگی نائل آمد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار