فرماندار شهرستان خلخال از راه‌اندازی بزرگ‌ترین کارخانه لبنیات استان در شهرستان خلخال در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۹۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷ 12 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علی نظری شیخ احمد بعد از ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداره شهرستان خلخال با تشریح وضعیت شهرستان خلخال در حوزه صنعت، تولید، کشاورزی، معاون و اقتصاد اظهار کرد: شهرستان خلخال در آینده با پیگیری مسئولان استانی و در راس آن استاندار اردبیل صاحب بزرگ‌ترین واحد تولید لبنیات استان می‌شود.

وی به بازدید از بازار خلخال اشاره کرده و با اظهار تاسف به رکود اقتصادی در بازار شهرستان خلخال تصریح کرد: هیچ دستگاه دولتی و نهادی حق خرید از سایر شهرستان‌های استان و استان‌های همجوار را ندارد.

فرماندار خلخال گفت: تمامی اقلام در شهرستان در بازار موجود بوده و با خروج نقدینگی از شهرستان خلخال بازار این شهرستان دچار رکود می‌شود.

نظری شیخ احمد افزود: هر خریدی که در ادارات لازم باشد باید در شهرستان خلخال انجام شود و در صورت مشاهده و گزارش یک ارگان حتما به شدت با ادارات برخورد می‌شود.

وی روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت و سال‌روز تاسیس بنیاد شهید به فرمان تاریخی امام راحل را تبریک گفت و بر لزوم توجه مسئولان شهرستان و مردم به تکریم خانواده معظم شهدا تاکید کرد.

رئیس شورای تأمین شهرستان خلخال ایام فاطمیه را تسلیت گفت و بیان کرد: فردا مراسم شهرستانی در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا شهرستان خلخال برگزار می‌شود که این مراسم با حضور دستجات به صورت ویژه راس ساعت 11 صبح با حضور مسئولان شهرستان و مردم با عزاداری در سوگ این بانوی مکرم اسلام ادامه می‌یابد.

نظری شیخ احمد در ادامه از حضور ارگان‌های مختلف شهرستان و ادارات در برنامه‌های گرامی‌داشت دهه‌فجر، هفته دولت و سایر مراسمات به ویژه هفتم اسفندماه و 22 بهمن از مردم قدرشناس خلخال تقدیر کرد.

وی همچنین برگزاری مراسم ویژه هفت محرم خلخال را به عنوان نماد عزاداری شهرستان خلخال عنوان کرد و ادامه داد: این حضور مردم در عزاداری سید و سالار شهیدان در چند سال گذشته بی‌نظیر و مثال‌زدنی بوده است.

فرماندار خلخال جاده خلخال به اسالم را یک جاده شریانی برای ارتباط استان‌های شمالی و شمال‌غرب کشور با مرکز کشور عنوان کرد و گفت: این جاده نیازمند توجه مسئولان است و تلاش می‌کنیم این جاده با مشخصات راه اصلی با شرکت عقد قرارداد شده به صورت مطلوب به‌سازی و ایمن برای تردد هموطنان آماده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار