مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان به مرگ 40 نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر روانگردان در استان طی سال 94 اشاره کرد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، کاهش 11 نفری یافته است.
کد خبر: ۱۹۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 12 March 2016
مهرداد ستاره در گفت‌وگو با فارس در زنجان از کاهش سه موردی متوفیات ناشی از حادثه سوختگی در استان زنجان طی امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از آغاز سال تاکنون 9 مورد سوختگی در پزشکی قانونی استان ثبت شده است.

وی آمار تلفات حادثه غرق شدگی را در استان زنجان طی 11 ماه گذشته 6 مورد اعلام و اضافه کرد: مقایسه این آمار با مدت زمان مشابه بیانگر کاهش یک موردی تلفات این حادثه است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان به کاهش پنج موردی متوفیات ناشی از حادثه برق گرفتگی در استان از آغاز سال تاکنون نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته اشاره و تصریح کرد: طی این مدت پنج نفر بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

ستاره از افزایش تعداد قربانیان ناشی از استنشاق گاز co (گازگرفتگی) طی امسال خبر داد و افزود: آمار 14 نفری تلفات این حادثه در 11 ماه سال گذشته در مدت زمان مشابه امسال به 17 نفر افزایش یافته است.

وی به مرگ 40 نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر روانگردان در استان زنجان طی امسال اشاره کرد و گفت: مقایسه این آمار با آمار فوتی‌های مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش 11 نفری فوتی‌های این حادثه را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان آمار متوفیات ناشی از حوادث کار را طی امسال 9 نفر اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 12 نفر کاهش یافته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار